Productors de les Garrigues mostren els seus productes a compradors potencials de Lleida

CLOENDA DEL PROGRAMA PER CREAR I REORIENTAR NEGOCIS DE LES GARRIGUES VINCULATS AMB LA PEDRA
27 Novembre, 2019
Les Garrigues estrena un nou catàleg amb 24 experiències oleoturístiques
13 Desembre, 2019

Productors de les Garrigues mostren els seus productes a compradors potencials de Lleida

Productors de les Garrigues mostren els seus productes a compradors potencials de Lleida

El networking, s’ha dut a terme al restaurant Masia Les Garrigues, a les Borges Blanques

Les Borges Blanques, 27 de novembre de 2019

Aquest dimecres 27 de novembre, una vintena de productors de la comarca de les Garrigues s’han trobat al restaurant Masia Les Garrigues, a Les Borges Blanques, per participar en un networking. La sessió estava pensada per facilitar l’establiment de sinergies i acords comercials entre les empreses agroalimentàries de la comarca de les Garrigues i potencials compradors, com podien ser els restaurants, les agrobotigues, etc.

La jornada ha començat a les 16h, amb una ponència oberta a tothom, que tractava sobre la importància de la realització d’un bon escandall de costos per a la incorporació del producte local als restaurants. L’economista i consultor Manolo Sánchez obria la primera part de la jornada conscienciant públic assistent sobre la viabilitat d’incorporar els productes locals a les seves cartes.

Tot seguit, tres xefs reconeguts de les Terres de Lleida, han participat en un col·loqui sobre la utilització del producte local a les seves cuines. Els xefs en qüestió eren Joel Castanyé, xef del restaurant La Boscana de Bellvís, Gonzalo Ferreruela, xef del restaurant Ferreruela de Lleida, i Albert Marimón, xef del restaurant La Cava de Tàrrega.

La jornada ha acabat amb el networking, dinamitzat per l’empresa Raiels, on hi ha participat una  bona representació dels sectors agroalimentaris de les Garrigues, com l’oli, olives i derivats, carn i embotits, formatges i làctics, pa i pastisseria, horta i fruita, mel i conserves i begudes alcohòliques. Pel que fa als potencials compradors, hi havia presents restaurants, empreses de càtering, botigues especialitzades i distribuïdors, entre d’altres.

La dinàmica del networkings’ha estructurat a través de reunions individualitzades de 5 minuts on cada potencial comprador podia descobrir els productes de cada productor agroalimentari de les Garrigues.

Finalment, la sessió ha acabat amb una degustació dels diversos productes locals per tal d’acabar de crear sinergies i interacció entre tots els participants en la jornada

La proposta estava impulsada pel Consell Comarcal de les Garrigues, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació i l’Associació Leader de Ponent, mitjançant el projecte Gustum

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *